Sista veckan!?

Så då har första dagen på sista veckan börjat. Känns lite konstigt att jag bara har några dagar kvar att jobba. Kommer att bli väldigt tomt nästa vecka. Får väl hoppas att jag får tag på ett nytt jobb snabbt. Ser inte så ljust ut just nu men man vet ju aldrig när det vänder. Det ska väl vara min tur snart tycker jag...

Annars är det väl rätt lungt här nu. Sommargästerna har åkt hem och äffärerna stänger en efter en. Lite svårt att fatta att förra året var vi på bröllop den 9 september och den dagen var det varmt och strålande sol. Kylan kom lite för fort i år tycker jag. Stackars plantorna i växthuset mår nog inte så bra, får hoppas att det inte blir frost i alla fall. 

Ombyggnaden här på sidan får nog bli nästa vecka när jag all tid i världen att sitta framför datorn hemma. Nu när jag sitter vid datorn på jobbet hela dagarna så är jag inte så intresserad av att göra det när jag kommer hem på kvällarna. Det finns ju en hel sommar i bilder som bara väntar på att få visas upp här. Men som sagt nästa vecka ska jag försöka göra ett ordentligt ryck med sidan!!

Nu måste jag jobba lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0