Projekt Pysselrum - del 1

Äntligen har jag kommit igång med att göra om i pysselrummet. De flesta hyllorna ska målas vita och även väggarna ska bli vita. Låter kanske lite tråkigt men eftersom rummet ligger mot norr med väldigt lite ljusinsläpp så behöver det bli så ljust som möjligt.

Jag har börjat med att måla om en hylla jag fick från jobbet som jag ska sortera in papper i, och en byrå som hört ihop med ett gammalt skrivbord.

Före och efter bilder:

image973

image974


image975

image976

Kommentarer
Postat av: muZen

Ja du gumman, när kommer du hem till mej & fixar till det då?? Behöver verkligen inspiration & kreativitet så huset blir någelunda färdigt nån gång...!
Iaf så har vi NÄSTAN gjort klart toan i källaren, nu fattas bara ett par hyllplan. Källarrenoveringen börjar se ett slut men sen är det övervåningen... ;oP
Du gör iaf fint hos dej så jag får väl titta på dina bilder & härma lite....KRAM

2007-10-14 @ 17:04:49
Postat av: Asgeirlily

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2009-09-09 @ 10:15:08
URL: http://asgeirlily.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0