Nytt igen...

Jag kan inte bestämma mig för vilken design jag ska ha. Skulle vilja fixa till den mycket mer än så här men detta får räcka så länge. Kanske får nån snilleblixt en vacker dag så jag orkar ta tag i den här sidan. Ska rensa och lägga till bland länkarna nån dag oxå, får se om det blir idag eller nån annan dag.

Idag hade jag sista dagen på min "söka jobb kurs" på arbetsförmedlingen. Det har faktikst varit bättre än jag väntat mig, speciellt med tanke på att det var en kursledare som jag har haft svårt för tidigare men nu gick det bra. Idag knåpade jag ihop en skitbra ansökan till en butik på Torp i Uddevalla, mailade iväg den när jag kom hem och kände mig väldigt nöjd. Fick ett mail tillbaka efter bara en timme och tänkte att oj va' snabbt hade jag skrivit så bra ;-) Nej då dom skulle bara tala om att dom inte tog emot fler ansökningar pga tidsbrist men välkommen tillbaka en annan gång typ... Skitkul - inte alls!! Dom skyllde på att dom försökt ta bort annonsen från platsbanken men inte lyckats, öh ok!? Det tror jag vad jag vill om, dom verkade inte vilja inse vilket projekt det är att anställa nån idag, att det måste få ta lite tid. Jaja bättre lycka nästa gång då...

Nu ska jag fixa en till salu annons för "våran" båt. Calle har nämligen hittat en ny båt så nu ska "Stånkan" säljas. Hoppas vi blir av med den fort men det tror jag nog. Så här ser nya båten ut...

image968

Bild från http://www.gbm.se


TREVLIG HELG PÅ ER ALLIHOPA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0