Framtiden å sånt

Ni kanske minns att jag skrivit lite om en utbildning jag sökt till hösten. Fick besked i fredags att jag kom in!!! Så nu kan ni få veta vad det var för något. Det är Allmän linje - Grafisk Kommunikation (klicka för att komma till utbildningens hemsida) på folkhögskolan i Grebbestad. Men jag har faktiskt inte bestämt mig hur jag ska göra riktigt. Det är ju inte en utbildning som leder direkt till ett jobb så jag kan inte riktigt motivera för mig själv varför jag ska gå den. Å andra sidan så har jag gått arbetslös varje vinter sen vi slutade säsonga så jag skulle ju ha något att sysselsätta mig med. Och det är ett sätt att se om jag kan utvecklas nått mer inom det området. Det gick ju så bra på fotokursen jag gick på komvux så det vore kul att testa lite mer inom det området. Jag tänkte jag skulle försöka bestämma mig under denna veckan som jag är i Väsby hos mamma. Vissa dagar är det inte kul att vara våg - jag har så himla svårt för att fatta beslut....

Någon som har några tips och ideér så får ni gärna dela med er.
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0