Bye bye...

Nu sticker jag på liten minisemester, eller vad man nu ska kalla den. Jag, mamma, lillebror A och vovven Zach ska till vår stuga i Särna. Jag ska väl mest upp för att träffa farmor. Läkarna har sagt att det kanske inte är så långt kvar nu så jag måste upp så fort som möjligt. Känns väldigt tråkigt att åka nu när Max är här och Calle inte kan följa. Men dom får väl följa en annan gång. Kanske är bra på ett sätt att jag får träffa farmor själv så vi får prata lite bara vi två. Men vad säger man till nån som kanske inte har så långt kvar!? Jag vet att jag borde veta eftersom det inte är så länge sen Calle's pappa dog. Men Calle är ju lugnet själv så på honom märktes det knappt nånting. Jag däremot är ett nervöst vrak så fort jag får en lugn stund och hinner tänka efter lite. Därför känns det extra jobbigt att Calle inte kan följa, men det kanske stärker mig att fixa detta själv. Jag kanske lär mig att inte ty mig till Calle så fort nått är jobbigt. Jaja vi får väl se hur denna veckan blir. Lovar uppdatera här så fort jag får chansen. Har massa bilder som jag inte hunnit fixa och lägga upp än så när jag kommer hem så blir det nog massa uppdateringar här. Åker antagligen hem på lördag. Går ju inte att köra på söndag när det är vasaloppet...

Till sist så bjuder jag på en bild på Max med sina bebisar....

Max med sina bebisar...

(PS. Det har kommit nästan 3 dm snö här på 2 dygn!!!)

Kommentarer
Postat av: Thea

Men en sån underbar bild på Max med bebisar.

2007-02-26 @ 23:24:29
URL: http://theasrum.blogg.se
Postat av: Maja

Hej på dig! Hittade hit via Pavel! Hoppas det går bra för dig i Särna. Det är tufft när mor och farföräldrar börjar bli riktigt gamla. Hälsa mamma och brorsan och ha det så bra!

Kram /Maja

2007-02-27 @ 10:28:25
URL: http://majal.blogg.se/
Postat av: Frida

Hoppas att ni får det riktigt bra1

2007-02-27 @ 12:46:06
URL: http://www.cultdesign.blogg.se
Postat av: lena

hej gumman!

hoppas att du har haft det bra på din lilla semester & att det inte var allt för jobbigt att träffa din farmor :o(

så sött foto på max! :o)

stooorkram!

2007-03-04 @ 00:14:58
URL: http://www.lillal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0