Överraskande födelsedag!!!

I onsdags fyllde jag år, hela 24 år faktiskt ;-) Jag trodde att det skulle bli en ganska lugn dag med lite fika på kvällen med Calles familj. Det blir ju så när min familj finns så långt bort, lite tråkigt men jag har vant mig vid det nu.
Men det blev inte riktigt som jag hade trott. För att när Calle kom hem från jobbet var han inte själv... Mamma och lillebror Andreas hade nämligen satt sig i bilen och åkt 50 mil hit för att överraska mig!!! Och dom lyckades kan jag säga. Fattade ingenting först men sen började jag skaka och tårarna bara sprutade, snacka om chock!!!!
Tack mamma för att ni kom, det va hur kul som helst!!!


Resten av kvällen blev naturligtvis kulig oxå. Men jag kan konstatera att det ska bli skönt sen när vi flyttat till huset och har mer plats. Det blir så trångt här på en gång eftersom det inte finns så mycket sittplatser. Men finns det hjärterum så finns det sjärterum...eller hur?!

76491-342
Denna jättefina skrivaren fick jag, men den ska inte kopplas in innan flytten.
Får väl se om jag kan låta bli ;-)

76491-341
Här är resten av presenterna. Blommorna till höger kommer från mammas trädgård, häftigt att man kan plocka så fina blommor mitt i oktober!!


76491-343
På torsdagen tog vi en promenad genom Grebbestad, kul att kunna visa hur det ser ut när det inte är fullt med folk överallt. Andreas tyckte nog de va kul för vi såg massa sjöstjärnor och några bränn-maneter i vattnet!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Åhh.. grattis i efterskott..!! Vad kul att din mamma och lillebror kom på besök och lyckades överraska. Det måste vara en av de bästa presenterna :)

2006-10-21 @ 22:40:47
URL: http://camilla.hopto.org
Postat av: Mira

Ett jättegrattis i efterskott! Superblogg! ; )
Har haft att göra ett bra tag nu i form av läsning! Jag kommer tillbaka!! = )

2006-10-21 @ 22:52:30
URL: http://miranilsson.blogg.se
Postat av: Jessica

GRATTIS i efterskott gumman!

Fina presenter!
KRAM!

2006-10-23 @ 22:04:29
URL: http://webangel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0