En kulig lista....

Hittade denna hos Jeanette...

FÖRSTA
Riktiga
jobb: Konsum i Särna (frukt & grönt ansvarig en sommar)
Egenköpta CD: Tror det va en skiva med RUM DMC
Piercing/tatuering: 9 st hål i öronen, tatuering i svanken. Har haft en piercing i naveln men den har jag tagit bort.
Riktiga kärlek: C
Fiende: Inga, vad jag vet...

SENASTE
Biltur: I måndags, till posten för att hämta ett paket
Kyss: I går kväll.
Låne-bok: Skam av Karin Altvegren (CD-bok)
Film sedd: Ice Age 2
Dryck förtärd: En kopp te
Mat äten: En smörgås med ost och jordgubbsmarmelad
Telefonsamtal: Igår med mamma
Skiva spelad: Dixie Chicks - Taking the Long Way
Irritation: Tidigt i morse när tidningen kom, höll på få en hjärtattack

JAG
Vill: Bli av med den här sega förkylningen
Har: Nyss ätit frukost
Önskar: Fast jobb och att flytten går smidigt...
Hatar: Att inte ha nått vettigt att göra på dagarna
Är rädd för: Sprutor å sånt
Hör: Favorite Year - Dixie Chicks
Undrar: Om vi kommer igång med huset i helgen
Ångrar: Alldeles för mycket
Älskar: Min C
Sjunger: Hellre än bra. Typ i bilen om jag är ensam....
Gråter: Ja det händer väl

JA ELLER NEJ
Jag har en dagbok: Jag har en 10-års dagbok, men är väldigt dålig på att skriva i den, lite synd faktiskt.
Jag gillar att laga mat: Ja.
Jag har en hemlighet jag inte delat med någon: Nja, vet inte riktigt faktiskt

FAVORIT
Nummer: Ingen favorit.
Färg: Svart, vit, blå, lila
Dag: Fredag.
Månad: Ingen favorit men just nu längar jag till december med advent och jul. *mys*
Drycker: The, vitt vin, vatten, läsk, cider.

FÖREDRAR
Gos eller hångel: Måste man välja?
Te eller kaffe: The
Mörkt eller ljust öl: Inget utan det
Rött eller vitt vin: Vitt

INOM DET SENASTE DYGNET HAR JAG
Gråtit? Nej
Hjälpt någon? Nej
Köpt något? Nej
Gått på bio? Nej
Sagt 'jag älskar dig'? Ja
Saknat ett ex? Nej
Skrivit i en dagbok? Om bloggat räknas så ja.
Haft ett seriöst samtal? Ja
Saknat någon? Ja.
Kramat någon? Ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0