Årets sista(?!) frukost på balkongen!

I går åt vi frukost på balkongen. Helt otroligt att man kan sitta ute den 1 oktober! Det var fortfarande sommarvärme. Tror inte att jag kommer få se snö på min födelsedag i år. Det hände nämligen på min 20-års dag när jag bodde på Idre. Då snöade det när jag vaknade på morgonen :-) Men här är det väl troligare att man fortfarande kan bada... C's mormor och morfar va faktiskt iväg och badade förra veckan, och dom sa att det va jätte varmt i vattnet!

76491-273

Max har varit här i helgen. Jätte mysigt! Men det blir så himla tomt när han åker hem. Vi har haft honom ganska mycket nu på sista tiden, hur mysigt som helst!! Får se om det kanske blir så i framtiden oxå att han är hos oss mer. Beror väl på om jag hittar nått jobb nån gång....
76491-272

Max spanar ut från balkongen....
76491-271


Jag har fått svar på min magnetröntgen av nacken. Som väntat så syntes ingenting. Skönt på ett sätt att inget är trasigt. Men jag har ju fortfarande ont så nått fel är det ju. Väntar just nu på besked om jag ska få vara med i en smärt-grupp hos en sjukgymnast. Det skulle tydligen komma upp en smärt-läkare från Göteborg. Men jag har väntat ganska länge nu och inte hört nått så jag börjar tvivla på att jag kom med i den där grupen. Ska försöka få tag på min vanliga sjukgymnast i dag och se vad hon säger. Får val fortsätta med vattengympa och massage tills nån kommer med nått bättre förslag. 

På onsdag ska jag till arbetsförmedlingen och träffa min handläggare. Får hoppas att hon har nån idé om vad jag ska hitta på. Vill inte gå hemma en hel höst igen! Än så länge har jag ganska bra med energi och får saker gjorda. Men jag vet ju hur det kan bli när man gått hemma några veckor..."det där kan jag ju göra i morgon..."  

Så nu har ni fått en liten uppdatering om vad som händer i mitt liv just nu. Nu ska jag nog fortsätta bläddra igenom gamla Året Runt som jag fått av mamma. Man kan hitta mycket intressant där om man vill....

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad härligt med frukost på balkongen :)

KRAM!

Ps: Skönt att det inte visade något fel på magnetröntgen.

2006-10-02 @ 20:36:55
URL: http://webangel.se
Postat av: Lotta

åå va mysigt meed frukost på balkongen, otrolig vad härligt väder!

Hoppas läget är bra!

Kramiz på dig!

2006-10-03 @ 10:03:24
URL: http://web.comhem.se/~u60531231/
Postat av: Richardjasmine

Really great site man!!

2009-12-09 @ 10:30:02
URL: http://richardjasmine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0