Livstecken...

Har inte haft tid att sitta vad datorn på flera dagar. Jag har abstinens!!!! Men i morgon har jag slutprovet i matte. Så snart har jag massa tid igen. Ville bara visa våra små ankor som jag köpte i Uddevalla igår. I lööv....!!!!

76491-40



Och så lite bilder från i fredags när vi va ute och busade lite med Max. Vi kastade lite boll, men Max har liksom inte riktigt fattat det där med att lämna ifrån sig utan han ska ha alla bollar. och sen springa å bada!! Men kul hade vi i alla fall...

76491-39
Nej matte jag tänker inte byta med dig!!

76491-38

76491-37
Kolla in tungan!!

Kommentarer
Postat av: Antongunn

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you

2009-01-30 @ 14:37:01
URL: http://antongunn.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0