Läkarbesök

Jag tänkte att ni kanske vill veta hur det gick hos läkaren igår. Här kommer en liten sammanfattning:

Jag ska få göra en magnetröntgen och efter den ska läkaren försöka fixa en tid hos en neurolog åt mig. Antagligen så tar det ca en månad innan jag får tid för röntgen. Jag har även fått prova en ny medicin mot huvudvärken. Hon tyckte att jag ska fortsätta med den sjukgymnastik & TNS-behandling som jag påbörjat.

När det gäller jobb så tyckte hon i dagsläget som hon tidigare skrivit i intyg. Nämligen att jag helst ska ha ett omväxlande jobb utan för tunga lyft. Något mer utförligt kan hon inte säga innan röntgen är gjord.



Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas att du får tid till röntgen snart och att du slipper lida så mycket av din huvudvärk.

KRAM!

2006-05-17 @ 09:48:55
URL: http://webangel.se
Postat av: Pernilla

Jag tycker din läkare skulle skicka en remiss till närmaste smärtmottagning. Där tar dom hand om personer med alla sorters långvarig smärta.
Tyvärr brukar det ju sällan synas något på magnetröntgen vid whiplash-skador, men man kan ju alltid "hoppas" att det visar något för dig. Inte för att jag vill ha du ha en skada, men även om det inte visar något har du lika ont för det och då är det skönare att ha det på bild att något faktiskt är fel i nacken. Ja du fattar nog :D
Kram

2006-05-18 @ 16:32:46
URL: http://pi-lah.com
Postat av: Lotta

Usch o fy.. huvudvärk... finns det nå värre!?!?!?!?

Tack för grattiset;)

Ja du Eros växer så det knakar 17 kg a la redan.. men jag är glad att han blir större och lite mer vuxen, har haft valp 3 gånger nu på 1 år *PUH*

kram på dig och hoppas du får ordning på huvudvärken nu!
kraaaaaaaaam

2006-05-18 @ 21:54:35
URL: http://web.comhem.se/~u60531231/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0