Kort nr 2

76491-42


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hejsan, hur gick det på ditt prov?? Hoppas det gick bra. Jag har varit så oroad över sista kapitlet när din lärare sagt att man behövde hög IQ :S Men sen förstod jag vad han menade - det är ju förmågan att "se mönster" som testas när man gör IQ-test - och det handlar det ju om när det gäller talföljder! :D Och sånt är jag rätt bra på så kapitlet gick som en dans. *skönt*
Ååh vilka sööööta bilder på Max. Jag var så säker att jag skrivit och kommenterat dom, men tydligen inte? Vilket fint pyssel du gjort också!
Hoppas du har en trevlig helg och din nacke är snäll mot dig. KRAM

2006-05-26 @ 21:12:00
URL: http://pi-lah.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0