En trevlig postdag...

Idag när jag kom hem så hade det kommit massa trevlig post. Först å främst ett brev från snälla Ida, en rabattcheck på Panduro + små söta suddisar. Sen kom jag på att jag hade ju faktiskt fotat mina gamla suddisar som jag samlade på när jag var liten. Så det blir en liten bonus-bild oxå :-)

76491-33

76491-36


Och så hade jag fått sakerna jag beställde från Scrap & Giftcorner i Uddevalla. Det är lite blommor + två akrylblock så nu ska jag montera mina omonterade stämplar på EZ Mount så jag kan börja använda dom.

76491-34

76491-35


Kommentarer
Postat av: Starrunaway

I searched a long time for such an great article.
Thank you very much.

2008-01-09 @ 14:10:26
URL: http://starrunaway.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0