Flytten... Packat & städat 2/12

Idag har jag och Barbro packat hela dagen igen. Så nu är köket och vardagsrummet så gott som urplockat. Skönt när man blir klar med hela rum! Barbro har några timmar ledigt på måndag så då kan vi packa lite mer. Skulle va väldigt skönt om vi blir klara flera veckor innan jul, man kan ju hoppas i alla fall...  ;-)

I morgon ska jag och Calle städa och börja köra dit lite mer av våra grejer. Kanske sova där om vi får dit madrasserna. Nu ska jag snart krypa ner i min varma säng och vila min värkande kropp. Är inte van att hålla igång så här en hel dag...


Önskar er alla en mysig 1:a advent!!!


76491-444
Svartis tyckte att det var kul med alla lådor och verkade trivas väldigt bra i denna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0