Zzzzzzzzzzzz.......

Usch va trött jag är den här tiden på dagen. Känns som jag somna här över skrivbordet vilken sekund som helst. Att jag inte har nått att göra här på praktiken gör ju inte saken bättre. Det är så himla segt här nu. Hatar att behöva tjata "Vad ska jag göra nu??" Va skönt det skulle va med ett "riktigt" jobb där man vet vad som ska göras och kan ta tag i det själv... Hoppas att det dyker upp ett sånt snart.

Annars händer det väl inte så mycket. Väntar på att få tid för magnetröntgen. Tror jag ska ringa till Uddevalla i morgon och se hur långt bort min tid är. Vårdgarantin är ju på tre månader och det är snart tre månader sen dom fick min remiss. Nån som vet vad som händer när vårdgarantin har gått ut??

Hemma håller vi på möblera om för fullt. Kanske lägger ut lite bilder ikväll om vi hinner bli klara.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas att du får tid till magnetröntgen snart. Vet faktiskt inte vad som händer när vårdgarantin löper ut annars.

KRAM!

2006-08-10 @ 10:10:14
URL: http://webangel.se
Postat av: Lotta

Hello!

Surfar runt och kollar naturligtvis in hos er... har haft en internet paus men nu e man tebax;) hmm konstigt med vårdgarantin?? du måste ju få en tid typ nu!??!? Igår hade jag tur, var till VC ännu en gång ang min migrän och nästäppa, fick en snabbremiss och gick direkt till sjukhuset och fick gå in på öron, näsa & hals där var det proffisionell hjälp- gu va förvånad jag blev... framtiden ser lite ljusare ut på en dag... och kanske kan man få riktig hjälp nu...

Kramiz o trevlig helg! kraaaaaaaam

2006-08-11 @ 08:50:30
URL: http://web.comhem.se/~u60531231/
Postat av: Anonym

Fint hem du har. Verkligen avis blir man ju ;)

2006-09-02 @ 06:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0